wilmajaoooooooo

Direktlänk till inlägg 2 mars 2014

Olyckligt kär.:(

Av Wilma - 2 mars 2014 19:32

Asså åh.Idag var det 1 vecka sen jag och Anton gjorde slut...OCH ALLT ÄR MITT FEL BARA FÖR JAG SKA VARA SÅ JÄVLA IDIOTISK.

Asså fyfan vad sämst jag är.Jag förlorade mitt allt..

Anton BETYDER så jävla mycket för mig,det var han som gjorde mig riktigt jävla glad och utan honom vet jag inte vad jag ska göra...Han är verkligen perfekt och saknar han så mycket.Men det kommer inte bli vi igen eftersom han inte gillar mig.Men en perfekt kille förtjänar en perfekt tjej så det kanske inte var menat att vi skulle funka...........

Jag är så jävla tom efter vi har gjort slut..asså det går ju inte.Han typ fyllde upp mitt tomrum eller hur man ska säga..

Vi är ju vänner..asså det är jag ju glad över men jag hatar att vi inte är mer..Men om han får reda på hur jag verkligen känner så tror jag inte han vill skriva med mig nå mer..asså..eftersom han inte känner samma för mig..För jag ÄLSKAR hnm verkligen,även om vi inte har träffats än.Men vad vet jag.Han sa att han hade låtsas älska mig sen sa han att han hade ljugit om att han hade låtsas älska mig så han tydligen älska mig på riktigt men jag har ingen jävla aning.En sak är säker nu iaf..det kommer inte bli vi igen.:(.. 

 Jag hatar att veta det.

Asså jag kan inte släppa honom..jag kan verkligen inte det.Jag tänker på honom varje dag,varje minut och varje sekund.Kan verkligen inte släppa honom.

Varenda gång vi skrev/skriver så blir jag så jävla lycklig,men det är väll för att han betyder allt för mig.......

Ååh!:'(

   

Älskar honom.

Kommer aldrig sluta göra det.

Han är den enda som gör mig lycklig.

Älskar honom.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 13 december 2016 14:16


 

Av Wilma - 16 februari 2014 17:06

Hej. På senaste tiden har jag tänkt allt för mycket på livet och ja,akkt i princip. Jag mår inte bra asså.Jag mår inte alls bra. Det är så jävla jobbigt när det enda man vill göra är att lägga sig ner,somna och aldrig vakna upp igen.ALDRIG. M...

Av Wilma - 25 januari 2014 14:12

Kan någon bara döda mig?Allt i livet suger..Jag vill bort härifrån nu! Jag orkar inte mer av denna skiten som kallas "Life". Jag pallar inte av en dag mer...Jag gråter i princip varje jävla fkn dag.Och jag orkar inte mer. Jag orkar inte se på n...

Av Wilma - 16 januari 2014 17:28

Jag heter Wilma.Jag är uppväxt i dalarna.Jag ska skriva hela sanningen om mig nu.   När jag säger att jag mår dåligt mår jag verkligen dåligt.Om jag säger till dig när jag mår dåligt vet du att jag kan lita på dig.och jag vet att du bryr dig.Jag ...

Av Wilma - 23 december 2013 16:00

Hej!!:)  Imorgon äre juul!!!! Gaahd!Så jävla härligt och bah springa ner och öppna ett paket på morgonen sen bah äta den där julmaten med släkten och frästas av julklapparna som ligger under granen!:3 Jag är sjukt taggad!!!:D Men iaf så tänkte ...

Presentation


Jag är en tjej som lever ett vanligt liv men har lite svårt ibland..Älskar att va med kompisar och chilla.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards