wilmajaoooooooo

Direktlänk till inlägg 25 januari 2014

DöD

Av Wilma - 25 januari 2014 14:12

Kan någon bara döda mig?Allt i livet suger..Jag vill bort härifrån nu!

Jag orkar inte mer av denna skiten som kallas "Life".

Jag pallar inte av en dag mer...Jag gråter i princip varje jävla fkn dag.Och jag orkar inte mer.

Jag orkar inte se på när allt faller isär för mig.Jag vill bort nu.

I skolan så mår jag dåligt.Hemma mår jag dåligt.Hos kompisar mår jag dåligt.

Men jag låtsas.Jag låtsas att allt är bra när jag bara vill dö.

Dö från min ångest och smärta.

Jag har iaf Tove&Karro som hjälper mig..<3 

Tove vet hur jag mår på rigktigt.Hon vet hur jag har det.Hon förstår mig.

Karro finns alltid där för mig och vet också hur jag mår igentligen.



Iaf.Denna månad har varit värst.Jag gjorde slut med min kille i Torsdags 17:01.Men det är bäst så.

Jag vill inte att han ska ha någon tjej som får han att bli mer oroad.Och vi har det bättre som kompisar!:)Så det är bra mellan oss iaf!:D


Och så har denna månaden bara kännts piss..Varenda dag.Lol..det är kul endå..att just mitt liv blev såhär..Det kanske är menat att jag borde dö.Något kanske vill att jag ska dö.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 13 december 2016 14:16


 

Av Wilma - 2 mars 2014 19:32

Asså åh.Idag var det 1 vecka sen jag och Anton gjorde slut...OCH ALLT ÄR MITT FEL BARA FÖR JAG SKA VARA SÅ JÄVLA IDIOTISK. Asså fyfan vad sämst jag är.Jag förlorade mitt allt.. Anton BETYDER så jävla mycket för mig,det var han som gjorde mig rikt...

Av Wilma - 16 februari 2014 17:06

Hej. På senaste tiden har jag tänkt allt för mycket på livet och ja,akkt i princip. Jag mår inte bra asså.Jag mår inte alls bra. Det är så jävla jobbigt när det enda man vill göra är att lägga sig ner,somna och aldrig vakna upp igen.ALDRIG. M...

Av Wilma - 16 januari 2014 17:28

Jag heter Wilma.Jag är uppväxt i dalarna.Jag ska skriva hela sanningen om mig nu.   När jag säger att jag mår dåligt mår jag verkligen dåligt.Om jag säger till dig när jag mår dåligt vet du att jag kan lita på dig.och jag vet att du bryr dig.Jag ...

Av Wilma - 23 december 2013 16:00

Hej!!:)  Imorgon äre juul!!!! Gaahd!Så jävla härligt och bah springa ner och öppna ett paket på morgonen sen bah äta den där julmaten med släkten och frästas av julklapparna som ligger under granen!:3 Jag är sjukt taggad!!!:D Men iaf så tänkte ...

Presentation


Jag är en tjej som lever ett vanligt liv men har lite svårt ibland..Älskar att va med kompisar och chilla.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards