wilmajaoooooooo

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2013

Fakta om mig!----personer jag älskar!<3

Av Wilma - 13 oktober 2013 20:42

Hej!

Idaag ska jag blogga lite fakta om mig och ja,personer jag älskar!

Så..

Fakta om mig!

Jag älskar enhörningar :3 DOM ÄR COOLA OKEJ!?

Jag är ledsen 4-6 dar i veckan.

Jag hatar vissa typer av personer..

Jag älskar TACOS!<3

Jag gillar att mysa med mina vänner!<3

Jag brukar börja stirra på vissa personer så när jag typ sitter brevid Jossan så brukar hon bah "WILMA" eller

så!.... Lite creepy..

Jag ställer alltid upp för alla!

Jag älskar att kika ^^ 

Jag hatar folk som kallar mig fjortis för att jag har på mig smink och jag var typ fjortis förr (Som ni vet kanske) 

JAG FUCKING HATAR DET!Men bryr mig inte så mycket..

Jag har mååånga armband på mig till skolan för jag bara älskart!

Jag älskar kroppsfett (som jag själv har^^ ) 

JAg vill ALDRIG bli smal!För om inte killarna gillar mig nu så vill jag att ingen ska gilla mig om jag blir smal

heller!:)

Jag hatar när killar går bara efter utseende!

Jag går typ 5% efter utseende!

Jag gillar hårdrocks musiik^^ 


Jaa lite fakta om mig typ..


Och dom jag älskar!


Karro:Jag bara älskar hennes personlighet!Hon är som en syster för mig!När jag ser henne typ smilear eller vad fan man säger,såå blir jag as glad!Hon har det svårt för det hat hon får men dom som hatar på henne är omogna jävlar som inte har något liv alls!Jag vet att hon hatar att få komplimanger MEN!!! jag kommer aldrig säga att hon är ful för hon är hur jävla fin,söt,snygg som helst!Hon är bah perfekt!!!!!!Det är svårt att beskriva hur underbar hon är men aa!!!Jag kommer jämt ställa upp för henne!!NO MATHER WHAT!!! (stav.)Hon är så jääävla bäst och jag kan lita henne upp till 10000%!! Älskar henne!<3(Hon är knäpp men säg inte det HAhaha jorå:*:*:*:*:*:*:*)

 

Tove:Hon är en underbar knäpp,rolig,fantastisk person som jag inte kan leva utan!Hon är så jävla random och snäll så det går inte!!!!Hon är awesome!!!<3Jag har beskrivit henne 10000 ggr!!Och jag kan typ inte skriva något dåligt!!!För hon är fan perfekt!!<3Mah guurl!Varenda gång hon skriver blir jag glad som fan och jag kommer alltid finnas för henne!!Hon ställer alltiiiid upp för mig exakt som Karro och bara äääälskar heeenneee!!!<3<3<3<3<3<3<3

Guuhd!Jag kan oxå lita på henne 10000% såå aa!!Älskar henne!!:*:*:*:*:*

 

Okej!Utan dom här två tjejerna skulle jag sutigt och gråtigt i ett hörn nu!Jag bara älskar dom så jäääävla mycket så det går inte att beskriva!! Jag skrev inte så mycket för jag är för lat men jaa:* ÄLSKAR ER 4-EVER!! GLÖM ALDRIG DE!!! :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

 

Tjaaooo!!!

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 13 december 2016 14:16


 

Av Wilma - 2 mars 2014 19:32

Asså åh.Idag var det 1 vecka sen jag och Anton gjorde slut...OCH ALLT ÄR MITT FEL BARA FÖR JAG SKA VARA SÅ JÄVLA IDIOTISK. Asså fyfan vad sämst jag är.Jag förlorade mitt allt.. Anton BETYDER så jävla mycket för mig,det var han som gjorde mig rikt...

Av Wilma - 16 februari 2014 17:06

Hej. På senaste tiden har jag tänkt allt för mycket på livet och ja,akkt i princip. Jag mår inte bra asså.Jag mår inte alls bra. Det är så jävla jobbigt när det enda man vill göra är att lägga sig ner,somna och aldrig vakna upp igen.ALDRIG. M...

Av Wilma - 25 januari 2014 14:12

Kan någon bara döda mig?Allt i livet suger..Jag vill bort härifrån nu! Jag orkar inte mer av denna skiten som kallas "Life". Jag pallar inte av en dag mer...Jag gråter i princip varje jävla fkn dag.Och jag orkar inte mer. Jag orkar inte se på n...

Av Wilma - 16 januari 2014 17:28

Jag heter Wilma.Jag är uppväxt i dalarna.Jag ska skriva hela sanningen om mig nu.   När jag säger att jag mår dåligt mår jag verkligen dåligt.Om jag säger till dig när jag mår dåligt vet du att jag kan lita på dig.och jag vet att du bryr dig.Jag ...

Presentation


Jag är en tjej som lever ett vanligt liv men har lite svårt ibland..Älskar att va med kompisar och chilla.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards