wilmajaoooooooo

Direktlänk till inlägg 23 december 2013

JUL IMORGON!!!!

Av Wilma - 23 december 2013 16:00

Hej!!:) 

Imorgon äre juul!!!! Gaahd!Så jävla härligt och bah springa ner och öppna ett paket på morgonen sen bah äta

den där julmaten med släkten och frästas av julklapparna som ligger under granen!:3 Jag är sjukt taggad!!!:D

Men iaf så tänkte jag göra en grej som jag trooor heter hiss eller diss (Venne om det är rätt men aja) om julen!:)


Hiss: Man får julklappar!MÅÅNGA julklappar!Man får äta sjukt god mat :3 Man kollar på den här awsome kalle anka "showen",det är myysigt när alla samlas! :)

Diss:Man kan typ inte sova natten innan...Man måste vänta as länge på att "Tomten" ska komma -.- 



Finns kanske mer saker men jag är lat nu...XP 

Och jag vet att detta skulle vara en blogg jag skriver ut alla känslor på men vill blogga vanligt också!:) 

Hare!

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 13 december 2016 14:16


 

Av Wilma - 2 mars 2014 19:32

Asså åh.Idag var det 1 vecka sen jag och Anton gjorde slut...OCH ALLT ÄR MITT FEL BARA FÖR JAG SKA VARA SÅ JÄVLA IDIOTISK. Asså fyfan vad sämst jag är.Jag förlorade mitt allt.. Anton BETYDER så jävla mycket för mig,det var han som gjorde mig rikt...

Av Wilma - 16 februari 2014 17:06

Hej. På senaste tiden har jag tänkt allt för mycket på livet och ja,akkt i princip. Jag mår inte bra asså.Jag mår inte alls bra. Det är så jävla jobbigt när det enda man vill göra är att lägga sig ner,somna och aldrig vakna upp igen.ALDRIG. M...

Av Wilma - 25 januari 2014 14:12

Kan någon bara döda mig?Allt i livet suger..Jag vill bort härifrån nu! Jag orkar inte mer av denna skiten som kallas "Life". Jag pallar inte av en dag mer...Jag gråter i princip varje jävla fkn dag.Och jag orkar inte mer. Jag orkar inte se på n...

Av Wilma - 16 januari 2014 17:28

Jag heter Wilma.Jag är uppväxt i dalarna.Jag ska skriva hela sanningen om mig nu.   När jag säger att jag mår dåligt mår jag verkligen dåligt.Om jag säger till dig när jag mår dåligt vet du att jag kan lita på dig.och jag vet att du bryr dig.Jag ...

Presentation


Jag är en tjej som lever ett vanligt liv men har lite svårt ibland..Älskar att va med kompisar och chilla.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards