wilmajaoooooooo

Alla inlägg under oktober 2013

Av Wilma - 23 oktober 2013 15:27

Hej..

Idag har vart en skit dag!! 

Har nästan börjat gråti ..

En vän till mig sa att vissa killar brukar snacka skit om mig och jag börja skriva idiot och sånna saker

till den personen!Asså .. Han bah:jag har inte sagt deee! 

Och så skyller han på andra!Och kallar mig saker..Tack så jävla mycket! Mitt självförtroende är ju på "topp" nu!

asså vafan !! jag hatar den dära killen!Jävla idiot är han! Han tror han är cool men det är det att han är inte cool.

Typ ingen vill va med han..Han är lixom oftast dryg och omogen! Ingen valde han på en grej man fick välja vilka man ville gå med .

OCh jag vill bara slå ihjäl han:P

Sååå..

ja.

Av Wilma - 19 oktober 2013 21:38

hej.

Är inte så gla nu som jag brukar vara..

Började tänka på mitt liv igen och då vill jag bara gråta..

Asså okej. Det är en person i mitt liv som är skiit snäll och rolig och så!

Men asså det är bara det att hen vill ha för mycket uppmärksamhet!!!

Hen har jag vart med as många gånger själv då är hen skit snäll och så och inte blir arg

men om man säger något fel i skolan blir hen arg och vill typ inte att någon annan ska vara gla.asså 

jag hatar hen inte men aa...Kanske inte är så kul

Sen äre annan som har börjat dissa mig för en ny tjej i klassen..

Och det är en grej som jag stör mig på är att när jag skriver typ "Älskar dig bestiiieeee puuss:*" eller något

sånt så hon bah "Okej." och när någon annan skriver så hon bah" AWW älskar dig meeeed:*:*" 

DISS!?!?!?! Känns som om hon skämms över mig..Bra vän!


Och eftersom jag vart glad dom senaste dagarna är för jag inte har tänkt på mitt liv!Och vad som verkligen

händer!

1.Mina bästisar sviker mig!

2.Jag orkar inte mera..

3.Jag har typ bara 2-3 jag kan prata ut med

4.Min närmaste bästis bryr sig inte ett skit typ!


Och jag är stolt över mig själv just nu! För när jag åkte hem på måndagen och fredan (var sjuk alla andra dar)

så ville jag inte gråta..Jo lite eftersom jag gjorde bort mig totalt!! Jag sa till en kille att jag inte var kär i hans bästis och nu kommer han säkert säga de asså .. Jag gillar hans bästis igentligen.. :'( SKIT SAKER!!!!

men aa..


Iaf dom jag verkligen kan prata ut med och som ALLTID finns där för mig och inte bah:okej. finns!

Det äääär!!


Moa

Tove

Karro

 

Så aa.Det är dom! Älskar dom nå sjukt!Ni säger inte bara att ni finns där utan ni gör  fan de med!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Något som gör mig glad är att jag har er!<3 Jag har lukas oxå men asså vi är inte direkt bästisar om man säger så!;'D <3

 

En text till er 3!<3

 

 

Jag älskar er nå sjukt! Ni finns alltid för mig och ni är som mina systrar!<3 

Tove och karro er har jag inte kännt så länge men det känns som om jag kännt

er i hela mitt liv!!Ni är dom som gör så att jag står på denna jord nu!

Jag vet inte vad jag skulle göra utan er! Antingen skulle jag inte göra

ett skit eftersom jag skulle vart död!Fyfan vad jag älskar er!Går

inte att beskriva!!

 

Och liten text till Lukas!<3

Asså vi har inte träffats en men vi måste fan det!Varenda dag så skriver du ALLTID godnatt:* och Godmorgon:*

Ett meddelande från dig får mig att le som fan!:* (duvetvaddubetyderförmig!) <3

 

 

Första bilden är från mig och Moa :*

Andra bilden är från mig och Tove:*

Tredje bilden är mig och Lukas <3

Och sista bilden är mig och Karro:*

 

     

 

Hihi!:*  


Av Wilma - 18 oktober 2013 07:14

Hej!

Jag har typ vart sjuk hela veckan och alla tror väll att jag har skolkat eftersom jag har vart mycke 

sjuk!Hahaha :') Iaf så kan jag säga att jag inte skolkat,jag har mått skit och jag har vart sjuk så det är 

därför!Ska försöka klara denna dan i skolan,som tur är den bah till typ 2 tror jah.

ÅÅÅH jag hatar att jag inte var i skolan igår (Torsdag) för då skulle jag fått träffa karroo!!!Men faan heller!

Aa det kommer flera torsdagar ^*^ Just nu skriver jag med Johanna<3 och Lukas<3 på kiik och aa..haha nej men ...


OMTOVESERDETTASÅSAKNARJAGDIGDINMUPP!<3


Så..Ni får ha en bra skoldag o.O så hörs vi :D :D :D :D :D

DU!

Av Wilma - 15 oktober 2013 16:29

Hejsan!Tänkte skriva en liten text och du som läser,TA ÅT DIG SOM FAN!!

Du som läser detta har klarat dig såhär länge med ditt liv!

Du har gått igenom skit men överlevt!

Du har säker blivigt kallad något dumt..

Men du som läser detta..Fattar du inte att du är speciell?

Det är något speciellt med dig som ingen annan har!

Du är fin!

DU är en stark person!

Du ska skita i dom som säger att du är ful!

Du är fin som du är och du ska aldrig ändra på dig!

Du kanske tycker det är svårt..

Men du måste gå vidare från det som hänt och tänka på framtiden

Du är bäst!

Någon är hemligt kär i dig!

Någon avgudar dig!

Någon tycker du är sjukt fin utan att kunna säga det!

Du måste förstå att även om ditt liv kanske är dåligt nu..

Så kommer det blir bra för dig!

Du är fin! 

Du är söt!

Du är snäll!

Du är bara bäst!

Du måste ta åt dig av denna text..

För detta jag skriver till dig är sant!

Du ska aldrig ge upp!

För även i de mörkaste tiderna så finns det hopp!

Det finns hopp för dig med!

Du måste bara vänta lite och se vad som händer!

Du är värdefull! 

Du kanske inte tror det men det är du!

Du ska stå för den du är! 

Du är en bra person!

Du är bäst!

DU!

Av Wilma - 15 oktober 2013 16:29

Hejsan!Tänkte skriva en liten text och du som läser,TA ÅT DIG SOM FAN!!

Du som läser detta har klarat dig såhär länge med ditt liv!

Du har gått igenom skit men överlevt!

Du har säker blivigt kallad något dumt..

Men du som läser detta..Fattar du inte att du är speciell?

Det är något speciellt med dig som ingen annan har!

Du är fin!

DU är en stark person!

Du ska skita i dom som säger att du är ful!

Du är fin som du är och du ska aldrig ändra på dig!

Du kanske tycker det är svårt..

Men du måste gå vidare från det som hänt och tänka på framtiden

Du är bäst!

Någon är hemligt kär i dig!

Någon avgudar dig!

Någon tycker du är sjukt fin utan att kunna säga det!

Du måste förstå att även om ditt liv kanske är dåligt nu..

Så kommer det blir bra för dig!

Du är fin! 

Du är söt!

Du är snäll!

Du är bara bäst!

Du måste ta åt dig av denna text..

För detta jag skriver till dig är sant!

Du ska aldrig ge upp!

För även i de mörkaste tiderna så finns det hopp!

Det finns hopp för dig med!

Du måste bara vänta lite och se vad som händer!

Du är värdefull! 

Du kanske inte tror det men det är du!

Du ska stå för den du är! 

Du är en bra person!

Du är bäst!

Av Wilma - 13 oktober 2013 20:42

Hej!

Idaag ska jag blogga lite fakta om mig och ja,personer jag älskar!

Så..

Fakta om mig!

Jag älskar enhörningar :3 DOM ÄR COOLA OKEJ!?

Jag är ledsen 4-6 dar i veckan.

Jag hatar vissa typer av personer..

Jag älskar TACOS!<3

Jag gillar att mysa med mina vänner!<3

Jag brukar börja stirra på vissa personer så när jag typ sitter brevid Jossan så brukar hon bah "WILMA" eller

så!.... Lite creepy..

Jag ställer alltid upp för alla!

Jag älskar att kika ^^ 

Jag hatar folk som kallar mig fjortis för att jag har på mig smink och jag var typ fjortis förr (Som ni vet kanske) 

JAG FUCKING HATAR DET!Men bryr mig inte så mycket..

Jag har mååånga armband på mig till skolan för jag bara älskart!

Jag älskar kroppsfett (som jag själv har^^ ) 

JAg vill ALDRIG bli smal!För om inte killarna gillar mig nu så vill jag att ingen ska gilla mig om jag blir smal

heller!:)

Jag hatar när killar går bara efter utseende!

Jag går typ 5% efter utseende!

Jag gillar hårdrocks musiik^^ 


Jaa lite fakta om mig typ..


Och dom jag älskar!


Karro:Jag bara älskar hennes personlighet!Hon är som en syster för mig!När jag ser henne typ smilear eller vad fan man säger,såå blir jag as glad!Hon har det svårt för det hat hon får men dom som hatar på henne är omogna jävlar som inte har något liv alls!Jag vet att hon hatar att få komplimanger MEN!!! jag kommer aldrig säga att hon är ful för hon är hur jävla fin,söt,snygg som helst!Hon är bah perfekt!!!!!!Det är svårt att beskriva hur underbar hon är men aa!!!Jag kommer jämt ställa upp för henne!!NO MATHER WHAT!!! (stav.)Hon är så jääävla bäst och jag kan lita henne upp till 10000%!! Älskar henne!<3(Hon är knäpp men säg inte det HAhaha jorå:*:*:*:*:*:*:*)

 

Tove:Hon är en underbar knäpp,rolig,fantastisk person som jag inte kan leva utan!Hon är så jävla random och snäll så det går inte!!!!Hon är awesome!!!<3Jag har beskrivit henne 10000 ggr!!Och jag kan typ inte skriva något dåligt!!!För hon är fan perfekt!!<3Mah guurl!Varenda gång hon skriver blir jag glad som fan och jag kommer alltid finnas för henne!!Hon ställer alltiiiid upp för mig exakt som Karro och bara äääälskar heeenneee!!!<3<3<3<3<3<3<3

Guuhd!Jag kan oxå lita på henne 10000% såå aa!!Älskar henne!!:*:*:*:*:*

 

Okej!Utan dom här två tjejerna skulle jag sutigt och gråtigt i ett hörn nu!Jag bara älskar dom så jäääävla mycket så det går inte att beskriva!! Jag skrev inte så mycket för jag är för lat men jaa:* ÄLSKAR ER 4-EVER!! GLÖM ALDRIG DE!!! :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

 

Tjaaooo!!!

     

Av Wilma - 10 oktober 2013 14:12

Hej!

Idag har jag vart hemma från skoolan för jag är sjuk...

Iaf så tycker jag det är skönt för då slipper man alla cp personer i skolan :D

Ja iaf så idag så är jag ganska glaad o.O Haha,jag är antagligen gla över att imorgon är det fredaag och på lördag ska jah på DIISCOOOO med Tove!<3 Fett nice broo (eller ngt.)

Iaf så troor jag att jag kommer ta mycket bilder så KANSKE jag laddar upp dom här ^^ 


Okej!Nu ska jag berätta om min vecka än så länge!

Måndag:sjuk så jag gjorde inte ett skit!

Tisdag:Fick höra att den jag bråkar med snackar skit om mig!Och hon är typ glad över att vi bråkar känns det som!:)

Onsdag:Mådde skit!Men det var iaf bra att ingen märkte!Min bästis ville inte ens gå med mig på ugn..Hon ville såklart gå med den jag bråkar med-.- HAHAHA bra bästis!:'D

Torsdag/idag:Ganska glad!:) Och skönt att slippa alla nu när man är sjuk


Och ska berätta lite om helgen mee!

Fredag:SLAAPPPA SOM FÄÄN!!Och typ.. ehm..aa spela minecraft och Roblox Cx (Omtoveserdettasåälskarjagdigäenomduintegillarmine
craft :D )

Lördag:Vara med tove och åka på disco!<3

Söndag:Ska till min syrras pojkväns systers barn!:'D Och mamman!:3



Och tänkte göra en liten grej nu..och de är "Dagens tips"

DAGENS TIPS!:Be aldrig mig om en vägbeskrivning!

HAAJ!

 

*detkommerförsvinnasnart*

  

Av Wilma - 8 oktober 2013 19:06

Hej..

Går in dirrekt på saken.

Varje dag när jag är påväg hem från skolan vill jag bara brista ut i gråt.Varenda dag! eller ja,Varje skol-dag..

Jag mår så jävla dåligt.Och idag var det nog värst.Jag fick höra från en vän att en jag bråkar med har snackat om mig en hel lektion typ snackat skit..Haha fattar inte att jag står ut dessa dagar!Eller jo.Jag har ju Karro och tove men asså..Dom går inte i min skola så jag kan bara skriva till dom.Iaf 

Jo jag tänkte berätta några sanningar om mig som inte alla vet! 

1.Jag är blyg oftast förutom dom i min klass och så.

2.Jag känner mig ensam/hatad av alla.

3.Jag har så jävla dåliga vänner så det är inte sannt (inte alla men vissa)

4.Jag har bytigt skola en gång för min bror böt skola och jag hade inga vänner där typ!

5.Jag älskar att vara med vissa killar!

6.Jag hatar fjortisar

7.Jag har typ vart en fjortis förr...

8.Jag ler oftast i skolan....

9.Jag gråter 5-6 dagar i veckan.

10.Mina bästisar är Karro,Tove,Moa,Lite Hampus,Josse (Visste ni kanske)

11.Typ ingen gillar mig i skolan känns det som

12.När jag kommer hem från skolan lägger jag mig i sängen och tänker på mitt liv..

13.Jag vill ha blått hår men får inte för morsan -.-

14.Jag gillar inte kaxiga personer (vissa men inte alla)

15.Jag gillar ingen kille i min klass förutom 1 .. (7B)

16.Ibland önskar jag att jag inte bor där jag bor.Typ flytta bort 100 mil.

17.Jag älskar Latte,Kaffe

18.Jag är alltid där för någon när det behövs

19.Nästan ingen är där för mig när jag behöver någon

20.Jag hatar spindlar

Hejdå.

Presentation


Jag är en tjej som lever ett vanligt liv men har lite svårt ibland..Älskar att va med kompisar och chilla.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards