wilmajaoooooooo

Alla inlägg under februari 2014

Av Wilma - 16 februari 2014 17:06

Hej.

På senaste tiden har jag tänkt allt för mycket på livet och ja,akkt i princip.

Jag mår inte bra asså.Jag mår inte alls bra.

Det är så jävla jobbigt när det enda man vill göra är att lägga sig ner,somna och aldrig vakna upp igen.ALDRIG

Men vad vet jag..jag kanske kommer ångra mig eller så kommer jag komma bort från alla problem i livet osv.

Jag vill verkligen komma bort från allt men det finns 4 personer som gör att jag vill stanna på jorden och försöka kämpa och det är Moa,Johanna,Anton&Tove <3 

anton är min kille och han är perfekt,han låter mig göra det jag vill och låter mig fundera på om jag ska prata ut med honom eller inte,han är inte så "påhoppande" om man säger så.Han gör mig ofta glad när vi skriver och han får mig verkligen att må bra. jag älskar han<3

Johanna är min "syster" som jag aldrig vill förlora.Hon finns alltid där för mig när jag behöver henne eller om jag vill prata ut med någon,och när vi pratar ut gör vi verkligen det.Älskar henne <3

Tove är en tjej som jag inte kan leva utan,hon är världens bästa kompis och som Johanna så finns hon alltid där för mig.Men vi träffas inte så ofta men det ska vi nog ändra på nu!Hon är bäst,Älskar henne <3

Moa,jadu..Moa bråkade jag med ett tag och det var de värsta månaderna i mitt liv.Att se henne och inte kunna gå fram och prata med henne skärde riiktigt i hjärtat eftersom jag alltid älskar att snacka med henne.Hon är underbar<3Som tur är så är vi vänner nu och hoppas vi kommer vara det livet ut,hon och jag kan alltid prata ut när någon av oss mår dåligt.Jag älskar henne <3



Det var allt.Bye<3


Presentation


Jag är en tjej som lever ett vanligt liv men har lite svårt ibland..Älskar att va med kompisar och chilla.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards