wilmajaoooooooo

Direktlänk till inlägg 17 december 2013

Mår bra!

Av Wilma - 17 december 2013 21:05

Hej!

Gahd,jag har inte mått så jävla dåligt de senste veckorna,gissar på att jag är med dom jag älskar och dom får mig att må bra!<3 Men tänkte inte gå in på der mer nu,tänkte skriva lite om igår faktiiskt!:)


Igår var det Mååndaag.....Värdelös dag,MEN!!!!det var det inte denna gång^^Jag,Josse & Moa åkte in till stan och träffade våra killar!:) Först så möttes vi av Martin som väntade på oss vid bussen xP. Sen  var vi på teatern (Rasmus var där) så vi fick gå till han.Och såklart är min kille(Tim) sist!;D Men det var bara bra eftersom jag fick kolla på lite teater-bilder på Tim då!^^ Men iaf när Tim kom så stack vi hem till Martin och var där typ hela kvällen!:) Tim fick sina julklappar dåå!:D Woop Woop! Men aa..typ 20 i 9 drog Jag,Josse,Rasmus och Tim till bussen för Jag och josse skulle åka hem..:( Ville fan inte de...Men det var sista bussen som gick såå...

Iaf,när vi satt på bussen så var vi båda tysta..Jag satt och tänkte på Tim och Josse tänkte väll antagligen på en grej som jag inte kan nämna.Iaf så satt vi där tysta hela vägen hem och bara tänkte.


Så det var den dagen!:D 


Bara för att jag känner att jag måste... JULLOV SNART!!!!!GAAHD!!!JUL ÄR FKN NÄRA NUU!!!:D

Hejdå!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 13 december 2016 14:16


 

Av Wilma - 2 mars 2014 19:32

Asså åh.Idag var det 1 vecka sen jag och Anton gjorde slut...OCH ALLT ÄR MITT FEL BARA FÖR JAG SKA VARA SÅ JÄVLA IDIOTISK. Asså fyfan vad sämst jag är.Jag förlorade mitt allt.. Anton BETYDER så jävla mycket för mig,det var han som gjorde mig rikt...

Av Wilma - 16 februari 2014 17:06

Hej. På senaste tiden har jag tänkt allt för mycket på livet och ja,akkt i princip. Jag mår inte bra asså.Jag mår inte alls bra. Det är så jävla jobbigt när det enda man vill göra är att lägga sig ner,somna och aldrig vakna upp igen.ALDRIG. M...

Av Wilma - 25 januari 2014 14:12

Kan någon bara döda mig?Allt i livet suger..Jag vill bort härifrån nu! Jag orkar inte mer av denna skiten som kallas "Life". Jag pallar inte av en dag mer...Jag gråter i princip varje jävla fkn dag.Och jag orkar inte mer. Jag orkar inte se på n...

Av Wilma - 16 januari 2014 17:28

Jag heter Wilma.Jag är uppväxt i dalarna.Jag ska skriva hela sanningen om mig nu.   När jag säger att jag mår dåligt mår jag verkligen dåligt.Om jag säger till dig när jag mår dåligt vet du att jag kan lita på dig.och jag vet att du bryr dig.Jag ...

Presentation


Jag är en tjej som lever ett vanligt liv men har lite svårt ibland..Älskar att va med kompisar och chilla.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards