wilmajaoooooooo

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2013

Skit..

Av Wilma - 19 oktober 2013 21:38

hej.

Är inte så gla nu som jag brukar vara..

Började tänka på mitt liv igen och då vill jag bara gråta..

Asså okej. Det är en person i mitt liv som är skiit snäll och rolig och så!

Men asså det är bara det att hen vill ha för mycket uppmärksamhet!!!

Hen har jag vart med as många gånger själv då är hen skit snäll och så och inte blir arg

men om man säger något fel i skolan blir hen arg och vill typ inte att någon annan ska vara gla.asså 

jag hatar hen inte men aa...Kanske inte är så kul

Sen äre annan som har börjat dissa mig för en ny tjej i klassen..

Och det är en grej som jag stör mig på är att när jag skriver typ "Älskar dig bestiiieeee puuss:*" eller något

sånt så hon bah "Okej." och när någon annan skriver så hon bah" AWW älskar dig meeeed:*:*" 

DISS!?!?!?! Känns som om hon skämms över mig..Bra vän!


Och eftersom jag vart glad dom senaste dagarna är för jag inte har tänkt på mitt liv!Och vad som verkligen

händer!

1.Mina bästisar sviker mig!

2.Jag orkar inte mera..

3.Jag har typ bara 2-3 jag kan prata ut med

4.Min närmaste bästis bryr sig inte ett skit typ!


Och jag är stolt över mig själv just nu! För när jag åkte hem på måndagen och fredan (var sjuk alla andra dar)

så ville jag inte gråta..Jo lite eftersom jag gjorde bort mig totalt!! Jag sa till en kille att jag inte var kär i hans bästis och nu kommer han säkert säga de asså .. Jag gillar hans bästis igentligen.. :'( SKIT SAKER!!!!

men aa..


Iaf dom jag verkligen kan prata ut med och som ALLTID finns där för mig och inte bah:okej. finns!

Det äääär!!


Moa

Tove

Karro

 

Så aa.Det är dom! Älskar dom nå sjukt!Ni säger inte bara att ni finns där utan ni gör  fan de med!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Något som gör mig glad är att jag har er!<3 Jag har lukas oxå men asså vi är inte direkt bästisar om man säger så!;'D <3

 

En text till er 3!<3

 

 

Jag älskar er nå sjukt! Ni finns alltid för mig och ni är som mina systrar!<3 

Tove och karro er har jag inte kännt så länge men det känns som om jag kännt

er i hela mitt liv!!Ni är dom som gör så att jag står på denna jord nu!

Jag vet inte vad jag skulle göra utan er! Antingen skulle jag inte göra

ett skit eftersom jag skulle vart död!Fyfan vad jag älskar er!Går

inte att beskriva!!

 

Och liten text till Lukas!<3

Asså vi har inte träffats en men vi måste fan det!Varenda dag så skriver du ALLTID godnatt:* och Godmorgon:*

Ett meddelande från dig får mig att le som fan!:* (duvetvaddubetyderförmig!) <3

 

 

Första bilden är från mig och Moa :*

Andra bilden är från mig och Tove:*

Tredje bilden är mig och Lukas <3

Och sista bilden är mig och Karro:*

 

     

 

Hihi!:*  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 13 december 2016 14:16


 

Av Wilma - 2 mars 2014 19:32

Asså åh.Idag var det 1 vecka sen jag och Anton gjorde slut...OCH ALLT ÄR MITT FEL BARA FÖR JAG SKA VARA SÅ JÄVLA IDIOTISK. Asså fyfan vad sämst jag är.Jag förlorade mitt allt.. Anton BETYDER så jävla mycket för mig,det var han som gjorde mig rikt...

Av Wilma - 16 februari 2014 17:06

Hej. På senaste tiden har jag tänkt allt för mycket på livet och ja,akkt i princip. Jag mår inte bra asså.Jag mår inte alls bra. Det är så jävla jobbigt när det enda man vill göra är att lägga sig ner,somna och aldrig vakna upp igen.ALDRIG. M...

Av Wilma - 25 januari 2014 14:12

Kan någon bara döda mig?Allt i livet suger..Jag vill bort härifrån nu! Jag orkar inte mer av denna skiten som kallas "Life". Jag pallar inte av en dag mer...Jag gråter i princip varje jävla fkn dag.Och jag orkar inte mer. Jag orkar inte se på n...

Av Wilma - 16 januari 2014 17:28

Jag heter Wilma.Jag är uppväxt i dalarna.Jag ska skriva hela sanningen om mig nu.   När jag säger att jag mår dåligt mår jag verkligen dåligt.Om jag säger till dig när jag mår dåligt vet du att jag kan lita på dig.och jag vet att du bryr dig.Jag ...

Presentation


Jag är en tjej som lever ett vanligt liv men har lite svårt ibland..Älskar att va med kompisar och chilla.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards